сряда, 13 април 2016 г.

Отмъщение в 12 без 5




Както част от вас вече са разбрали, от днес вече не представлявам БНР в Обществения съвет на Център „Фонд за лечение на деца“. Считано от следващото заседание, което ще се проведе на 20-ти април, сряда, радиото ще бъде представлявано от колегата Гергана Хрисчева.
Убедена съм в нейната компетентност и добронамереност, и вярвам, че бързо ще се адаптира към спецификите на работата на Обществения съвет.
Принудена съм да напиша това, тъй като инициативата за смяната ми е на генералния директор на БНР г-н Радослав Янкулов, а мотивите за нея са  личностни. Участието ми в протестните действия в БНР преди година, нежеланието ми да работя в атмосфера на непрофесионализъм и откровено управленско невежество, явно са подразнили г-н Янкулов.
Няма да допусна да остане съмнение, че зад тази смяна стои нещо различно от дребнавата отмъстителност на един неспособен ръководител.
Както повечето от вас знаят, работя в партньорство и за каузата на Център „Фонд за лечение на деца“ вече 10 години, много преди да стана член на Обществения съвет. Ще продължа да го правя и в бъдеще.
В заключение ми е важно да знаете - за работата в ОС не се получават пари. Получава се тъга, ядове, доста нерви, общуване с уплашени, гневни родители, скандали с колеги в името на каузи. Отстранявайки ме от Съвета г-н Янкулов не ми нанася никакви вреди, освен огорчението, че за пореден път няма никакво значение какво и как си свършил, важно е само дали си "свой". 
Но пък какво друго да очаквам от точно това ръководство, в последните седмици от мандата му?
С пожелание за здраве,
Надежда Цекулова

Няма коментари:

Публикуване на коментар